Bu kitabı çok seviyordum, yeniden okuyasım vardı. Okuyup dururken ellinci sayfaya kadar gelince bari komple yeniden okuyayım dedim. Harun Tekin de şu video boyunca kitabı çok güzel övüyor, sanatla ilgilenen her insanın okuması gerektiğini söylüyor. Haklı diyorum :) 😇 youtu.be/vo8TpxNWUAE