Bu kitap ilkine göre çok daha güzel ve sürükleyiciydi. Ama keşke en azından 20 sayfa daha fazla olsaydı çok daha güzel olurdu ama yazar o kısmı biraz daha okuyucunun hayal gücüne bırakmayı tercih etmiş. Ama dediğim gibi kesinlike şans verilmesi gereken bir seri