Anlatılan konu tartışılabilecek bir şey değil ama ben yazarın bunu anlatmada başarılı olmadığını düşünüyorum. İkinci Dünya Savaşı ile ilgili okuduğum ilk kitap buydu ve hayal kırıklığına uğradım. Nazi kamplarında yaşananları fazlasıyla basite indirgeyen bir kitaptı bana göre. Yazarın anlatımı maalesef çok sığdı. Her şeyde hüngür hüngür ağlamama rağmen bu konuda bir kitapta ağlayamadım. Okumayın bence, zaman kaybı.