Puan vermedi·259 syf.··
Beğendi
·
2021 36. kitabı
Kısa öykülerden oluşan kitap Türkiye de 3e bölünmüş 1. Kitabı bitirdim şuan ikiyi okuyorum. “Benim Sevgili Tayım”haricinde beğendiğim bir öykü yok :) ilk defa bi king kitabına nötr kaldım :) bir kaç öyküyü hiç anlamadım. Hikayeleri beğenmedim ama anlatımı ve olayın geçtiği yerler yine çok iyi. King okuduğunuzu anlıyorsunuz ama öykü olay sizi içeri çekemiyor.
Rüyalar ve Karabasanlar 1Stephen King · İnkılap Kitabevi · 20051,093 okunma
·
341 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.