9/10
·120 syf.··
2021 11. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 13 Ağustos 2021 01:12
bu yazardan okuduğum ilk kitap ve diyebilirim ki fena değildi. diğer kitaplarda da yazış tarzı aynı mı bilmiyorum ama aynı olayları bölüme ayırıp farklı kişilerin gözlerinde anlatması gayet güzel bir yöntemdi. benim için farklılık oluşturuyordu. bu nedenle okurken daha da ilgimi çekti. ayrıca kitaptaki bir diğer güzel kısım aslında her bir hikayenin sonunu, hatta her bir olayın sonunu baştan söylemesi ve sonra asıl hikayeyi anlatıp oralara getirmesi çok iyi bir kurguyla yapılmıştı ve kendini okutturuyordu. kitabın arkasında da bahsedildiği gibi sonunu bildiğimiz bir hikaye okuduk ama burada zaten önemli olan hikaye değildi, anlatış şeklindeki sürükleyicilik ve verdiği toplumsal mesaj durumu. bunlar gayet çok iyi şekilde bizlere aktarılmış diyebilirim. ve bir diğer övebileceğim nokta da gerçekçiliği, karakterler cidden gerçekçiydi. ne ölen karakter nasar masum bir kurban gibi anlatıldı ne de katil olan ikizler bir canavar gibi anlatıldı. tüm kahramanlar gayet insancıl davranıyordu. her şeyden öte topluma sosyolojik açıdan sanat kullanılarak yapılmış en ağır eleştirilerden biri bu kitap. tam da etkinliği yapılası kitap, keşke üniler açık olsa...
Kırmızı PazartesiGabriel Garcia Marquez · Can Yayınları · 202095,5bin okunma
·
79 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.