Çok beğendiğim bir kitap oldu. Yazarımız yine harika bir evren kurgulamış. Karakterler zaten ayrı bir güzeldi. Favori karakter seçimi yapamayacağım çünkü neredeyse bütün karakterleri çok sevdim. Kitabı okurken sürekli şaşırıyorsunuz ve sürekli farklı bir sürpriz ortaya çıkıyor. Siz tamam her şey bitti derken yine ayrı bir şey çıkıp sizi şok ediyor. Kitabın kurgusunu ,karakterlerini, her şeyini çok sevdim. Bu arada gölge ve kemik serisini bu kitaptan önce okursanız bu kitabı daha net anlarsınız. Favori kitaplarımdan biri oldu.