·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Ağustos 2021 23:08 Sanki P!nç'i okuyorum :)
Kitabın kapağına "gülümseten hikayeler" yazılmış, ben okurken o kadar çok kıkırdadım ki evdekiler de bitirmemi bekliyor okumak için (:
Sevgili Oğuzhan Uğur, umarım bir gün seninle yüz yüze gelip seslerimiz birbirine çarparken hoş bir sohbet eşliğinde bende ki kitaplarını imzalatma fırsatı elde ederim