·200 syf.··Beğendi
···Okunma: 14 Ağustos 2021 12:03 Bir buçuk yaşındaki kızımın aslında ağlamasının normal ve gerekli olduğunu bana kabul ettiren bir kitap oldu. İyi Ki okumuşum. Hatalarımı görmeme ve telafi etmeme vesile oldu. Sadece anne baba değil bence herkesin okuması gereken bir kitap.