Birbirimizi görmezden gelsek, gönlümüz de selâmı keser mi acaba...
İnsan ve Duygular
··1 alıntı·
154 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Hisler önemli, selamün aleyküm... ❤
Kunâla
Gönderi Sahibi
Gözden değil gönülden sevelim her daim.. Ve aleyküm selam 🍀🌼