Biliyorsunuz ki Şükrü Erbaş benim en sevdiğim yazarlardan birisi, yani bunu bildiğinizi umuyorum çünkü her fırsatta kendisinin adını sayıklıyorum...
Önermek için, hediye etmek için ya da herhangi başka bir şey için bir seçim yapacak olsaydım, kendisinin "İnsanın Acısını İnsan Alır" kitabını seçerdim. Ama Eşik Burcu'nu okuduktan sonra buna karar vermek ne yazık ki benim için çok zor.
Eşik Burcu için birden fazla söyleşinin bir araya getirildiği bir derleme diyebiliriz sanıyorum. Gidemediğim her söyleşinin acısını çıkarır gibi keyifle okudum bütün satırları. Bütün düşüncelerini kendi düşüncelerim, bütün umudunu kendi umudum yapmaya çalıştım. Kitabı kapattığımda bir insanı tanımanın (ya da tanımaya çalışmanın) heyecanı vardı içimde. Bu yüzden hepinize ufak bir tavsiye, Şükrü Erbaş ile tanışmak istiyorsanız değil, Şükrü Erbaş'ı tanımak istiyorsanız ilk tercihiniz olsun Eşik Burcu...