Puan vermedi·240 syf.····Okunma: 22 Ağustos 2021 13:50 Ben yazarın bir önceki kitabını daha çok beğenmiştim.
O kitap Budist felsefeyle harmanlanmış bir romandı.Hem kurgu hem de aktarmaya çalıştığı felsefeyle ilgili öğretileri keyifliydi.
Bu kitap da onun devam kitabı niteliğinde ,iki güzel öykü anlatıyor ama diğer kitap gibi Budist felsefe öğretisi baskın değil.
Bir de acaba yazar kendi hayatından da bişeyler
eklemiş mi diye merak ettim. Kolay okunan akıcı bir kitap.Ama beni çok tatmin etmedi.