·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Aralık 2018 22:59 uzun süre etkisinde kaldığım, hala açıp sevdiğim bölümleri okuduğum kitap. normalde olay örgüsü olmayan kitaplar çok ilgimi çekmez ama bu başkaydı. içinizi ısıtacak ve yer yer ufkunuzu açacak bir baş ucu kitabı kısaca.
benim için bir cümleden ibaret olacağına, işçiliğiyle göz kamaştıran bir ana fikir ol.
bir çocuk ol ve kafiyelere uyma.