Selaamm
Bu kitabı çok küçük yaşta okumuştum ve bu senelerde birdaha şans vermek istemiştim. O zamanlar bu kitap benim için çok duygusallığa vurulması gereken bir kitaptı. Akıcı ve çoğunlukla çocukların okuması gereken bir kitap, olduğunu düşünüyorum. Okuyacak büyüklerime, küçüklerime keyifli okumar dilerimm:)