Puan vermedi·109 syf.····Okunma: 09 Ağustos 2021 06:34 Kitaba kalbimi bıraktım resmen...
Yarı tebessümle okuduğum ve etkilendiğim yerleri yazacağım
Alıntılar
Bizim koğuşu bekleyen teyzeninde de tek anahtarı var. Neden Gardiyan Ana diyorlar İnci ? Annemde öyle diyor. O herkesin anası mı? Ama o bizi içeri kitliyor. Anneler çocuklarını kitler mi?
Geçen gece yatağım ıslanmıştı yine. Annem kızdı."koca herif utanmıyor musun yatağa işemeye.." diye beni azarladı.
Ama ben işememistim ki Hani mikili külotüm var ya. Iste o miki işemişti annem bana iftira etti, di mi inci ?
Ağabeye desim ki:
Bak uçurtma kaçmış!!
Hani bakayım nerde kaçmış
Bizim göğümüze kaçmış ama sakin onu vurma!
Ağabeyin gözleri doldu ben böyle değince bana simit aldı babam gibi.
Müdür öfkesinden yerinde zıplamaya başladı. Tıpkı beyaz saçlı amca gibi o amcada kitaba kızmıştı böyle o amca kitaptan korkmuştu; müdürde uçurtmadan korktu galiba.
Uçurtmanın müdüre ne zararı olur inci...