6/10
·720 syf.··
2021 39. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 24 Ağustos 2021 22:25
Kitapla ilgili ne diyeceğimi gerçekten bilmiyorum. Güzel olaylardan çok kötü şeyler yaşandı ve hepsi gerçekten yıkıcı şeylerdi. Karan'ın annesi ile ilgili öğrendiği şeyler olsun Asi'nin annesinin ölümü olsun cidden beni üzdüler. Yani kitaba bakınca sadece karamsar şeyler okudum neredeyse. Bu bence Binnur'un yazdığı tarz falan çünkü İs serisi de genel anlamda karamsarlık içeren bir seriydi. Bir dahaki kitapta galiba yeni bir karakter geliyor. Onu sevecek gibi hissediyorum umarım gerçekten severim. Bu kitapta Billur ve Bedirhan arasındaki şeyler ve Sergen ile Defne arasında olan o arkadaştan öte gibi olacak ilişkiyi son kitapta daha derin okuyacağımı umuyorum. Umarım son kitap bu kadar karamsar değildir. Herkese iyi okumalar.
ReycBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20181,697 okunma
·
111 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.