"Zenginliği para pulda aramayın. Sevdikleriniz yanınızdaysa zaten zenginsiniz."
Yazarın dili o kadar akıcıydı ki, nasıl bittiğini anlamadım.Türk filmi gibiydi.
Doktor Defne ile Hemşire Batuhan'ın aşkı, Batuhan'ın kızı uğruna herşeyden vazgeçmesi, Çağla ile yolunun keşişmesi.. fedakârlığın romanı. Sürükledi gitti beni.
Karakterler de güzeldi. Spoi olmasın diye daha fazla anlatmayayım.