İsminden de anlaşılacağı gibi fantastik bir kitap. Çok güzel betimlemeler ve yer tasvirleri var. Sürükleyici, okurken yormayan ve heyecanı azalmayan bir kitap. Seri ve seri olduğu hiçbir yerde yazmadığı için ben ilk Gölgelerin Gücü isimli kitabı almıştım. Ikinci kitaptan başlamama rağmen birçok şey havada kalmıyor. Bu serinin birinci kitabı. Samira'ya özellikle bayıldım.