İçinde Bir Sen Kitap Yorumu
6/10
·512 syf.··
2021 2. kitabı
Direkt olarak yorumumu yazarak başlıyorum. Fantastik dünya olarak güzel bir evren yaratılmış. İlk kitap olduğundan olsa gerek çok fazla olay yoktu. Biraz tolere edilebilir fakat bu kadar az olay olması da beni biraz sıktı. Çoğu kişiye göre betimlemeler gereğinden fazla ve bu durum benim için de aynı. En basit olaylardan birinde bile 2-3 paragraf betimleme yapması da beni sıkan şeylerden biriydi. Mahinev'in Efken karakterini gördüğünde sürekli gözlerini, kaslarını övmesi beni bunalttı. Efken karakteri sevdiğim bi karakter olmadı açıkçası, Mahinev'e sürekli 'seni öldürürüm, bi çarparım bi duvardan yersin, şöyle yaparım, böyle yaparım' demesi ondan zaten soğumama fazlasıyla yetti. Mahinevin kendini Efken karşısında küçük düşürmeyip karşısında durması beni mutlu etti, bir de onun karşısında sesini çıkarmasaydı kitabı yarım bırakacağımdan adım gibi emindim. Genel olarak olaysız, Efkenin sürekli öfkelenmeleri, Mahinevin sürekli Efkenin kaslarını övmesi, Nigin bağı muhabbeti falan derken böyle geçen bi kitaptı. İkinci kitapta olayların biraz daha düzeldiğini duyarsam okuyacağımı düşünüyorum. İyi günler.
Fantastik
İçi̇nde Bi̇r Sen - 1Binnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20203,966 okunma
·
105 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.