Kitaba enemies to lovers diye başladım fakat asla ama asla o enerji geçmedi bana, hissedemedim. Enemies to lovers olarak anılan bi kitaba göre karakterler birbirlerine biraz hızlı bağlandılar gibi. Güzel düşünülmüş bir fantastik dünya, kafam karışmadan okudum. Lou karakteri de bana göre aklı başında ve güçlü bir karakterdi. En yakın arkadaşı Coco da aynı şekilde. SPOİLER!!!! Reid'in tüm gerçekleri öğrenmesi ve Lou'ya dünyanın lafını edip, Lou gittikten yarım saat sonra onu aramaya başlamaları bana biraz garip geldi. Genel olarak sevdiğim bi kitaptı, fakat enemies to lovers oldugu için başlayacaksanız sizi biraz hayal kırıklığına uğratabilir.