Sedat Çiçek
@sedatcicek
Takip Et
"Sanki ben hiç kırılmazmışım gibi davranıyorlar.."
1459 beğeni
·
57 paylaşım
·
2 alıntı
·
39,7bin Gösterim
10 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Ebruu
Benim de eğilme bükülme özelliğim var zaten😒😒😒
10
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
Öyle tabii öyle sanıyorlar
6
Gizle
Tolga
Robot muyuz biz kardeşim? Kırılıyoruz elbette. Ama belli etmiyoruz.
1
Önceki 7 yanıtı göster
Tolga
Duygusuz bir teneke yığınıyım konuşmak sıkmıyor umarım?
1 yanıtı göster
Gizle
Morrigan
Oysaki en zırhlı kalplerin içinde bile içinde son derece kırılgan bir yer var.Ve orası kırılınca ne özürler,ne sevgi sözcükleri,ne hediyler ne de fedakarlık onaramıyor.Bu yüzden insanları kırmadan önce iki kere düşünün
1
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
Sözlerin başa bela olduğunu anlatan güzel bir yazı tebrikler 😊
Morrigan
Umarım buradaki başa bela sözcükler derken benim yazımı yermiyorsunuzdur
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
Yok estağfurullah aslında dilden kastım
1
Gizle
Turkmaestro
Ağaç gibi budana budana, kırıla kırıla büyüyeceksin. Düşeceksin ve kalkacaksın. Ömrün olduğu sürece yürümeye devam edeceksin.
4
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
👌👏
Gizle
LØÑƏ༎ຶY
Biz paslanmaz çeliğiz zaten.😞
6
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
Maalesef
5
Gizle
Reklam
Nazar
Geber..senin yüzünden az kalsın aç kalıyordum
1
Cihaddin seker
Yontulmamışlar,kabalıklarını yontmak lazım fikir ile.
2
İleri