"Sanki ben hiç kırılmazmışım gibi davranıyorlar.."
··2 alıntı·
39,7bin Gösterim
10 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Benim de eğilme bükülme özelliğim var zaten😒😒😒
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
Öyle tabii öyle sanıyorlar
Robot muyuz biz kardeşim? Kırılıyoruz elbette. Ama belli etmiyoruz.
Duygusuz bir teneke yığınıyım konuşmak sıkmıyor umarım?
Oysaki en zırhlı kalplerin içinde bile içinde son derece kırılgan bir yer var.Ve orası kırılınca ne özürler,ne sevgi sözcükleri,ne hediyler ne de fedakarlık onaramıyor.Bu yüzden insanları kırmadan önce iki kere düşünün
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
Sözlerin başa bela olduğunu anlatan güzel bir yazı tebrikler 😊
Umarım buradaki başa bela sözcükler derken benim yazımı yermiyorsunuzdur
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
Yok estağfurullah aslında dilden kastım
Ağaç gibi budana budana, kırıla kırıla büyüyeceksin. Düşeceksin ve kalkacaksın. Ömrün olduğu sürece yürümeye devam edeceksin.
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
👌👏
Biz paslanmaz çeliğiz zaten.😞
Sedat Çiçek
Gönderi Sahibi
Maalesef
Reklam
Geber..senin yüzünden az kalsın aç kalıyordum
Yontulmamışlar,kabalıklarını yontmak lazım fikir ile.