·256 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Ağustos 2021 11:50 Çok çarpıcı bir kitap. Kitabı yaşadım resmen. Diyaloglar oldukça başarılı, kitaptaki her karakter ustaca yazılmıştı ve kendimi kitaptaki tüm karakterlerin yerine koyabildim (ki bu nadiren olur ben de). Muazzam resmen. Kitabı okuduktan sonra tokat yemiş gibi olduğumu düşündüm sonra dedim ki: Hayır! Bu bir tokat değildi, bu basbayağı bir yumruktu. Evet yumruk!