6/10
·720 syf.··
2021 42. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 30 Ağustos 2021 15:42
İlk olarak son kitapla ilgili düşüncelerimi söyleyeceğim daha sonra ise genel seri yorumu yapacağım. İlk olarak çok severek okumadım hatta bence gereksiz uzun bir kitaptı. Bu kitapta çok karamsardı ve bu seride en klişe kitap buydu. Okurken cidden çok bunaldığım yerler oldu. Bunlarda yetmezmiş gibi sonuda beni zerre tatmin etmedi. Şimdi seri ile ilgili düşüncelerimi söyleyeceğim. Bunu söylemek ne kadar doğru bileme ama seri bana göre zaman kaybıydı. Tüm kitaplar çok uzundu ve bu gereksizdi. Aynı zamanda çok karamsardı. En iyi kitap birinci kitaptı ve bence yani en fazla iki kitaplık bir seri olmalıydı. Kesin okuyun diyemem. İs serisi daha başarılıydı. Belkide daha yeni bir seri olduğu için. Seriye puanım on üzerinden beş olur en fazla. Beni çok boğan ve tatmin etmeyen,aynı zamanda gereksiz uzatılmış bir seri oldu. En beğendiğim kitabı ilk kitabıydı. Herkese iyi okumalar.
NeytBinnur Şafak Nigiz · Dokuz Yayınları · 20191,335 okunma
·
498 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.