Yine çok akıcı ve çok heyecanlı bir kitap ama sonu aceleye getirilmiş. Son kısımlarda kitap boyunca beklediğimiz birisi ile karşılaştığımızda en azından onun bir sürü şey anlatmasını bekliyordum. Bitiş kısmında olanlar beni şaşırtmadı, yazar bunun gelişini mantıklı bir zemine oturtup hikayeye yaymış. Bitirene kadar elimden bırakamadım.