9/10
·60 syf.··
Beğendi
·
2021 3. kitabı
Uzun yolda okudum ve göz açıp kapayıncaya kadar bitirdim. Aslında yarısında az çok tahmin etmiştim sonunda ne olduğunu. İyi ki okumuşum, bunu da okumadım demem artık. Anlatımı hoştu, kadının duygularını okumak, anlamaya çalışmak değişikti. Tavsiye ederim kesinlikle, iyi okumalar
İnsan ve Duygular
Bilinmeyen Bir Kadının MektubuStefan Zweig · Girdap Kitap · 2020266,9bin okunma
·
51 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.