kitap akıcı ama ana karakter salak. ana karakterin olay örgüsündeki başka bir kişinin olmasını daha çok isterdim çünkü okuduğum en sinir bozucu karakterlerden biriydi. sonu da çok aceleye gelmiş, hadi mutlu son olsun bari diye yazılmış gibiydi. beğenmedim.