Fransız edebiyyatı içinde en sevdiğim kitapdır Figaronun düğünü.İnsan kitabın akınına düşüp okuyur ve hiç sıkılmadan bir günü okuyup bitiriyor.Gerçektende çok güzel kitap,kitapta beklenmedik öyle şeyler oluyorki insanın merakı daha da artıyor.Şiddetle tavsiye ederim.Bu arada komedi eser,yani trajik şeyler yok,üzülmeyeceksiniz.İyi okumalar dileriz:)