"Çocuklar, bembeyaz kağıtlardır. Onların üstüne ne çizerseniz sonra onu okursunuz."
Neş'e öğretmenin kızı Yudum ve öğrencileriyle olan anıları hepimize ders verecek nitelikte. Atatürk'le ilgili anlattıkları harika. Kitabın sonunda küçük Yudum'un Allah'a yazdığı mektuplara bayıldım.
Öğretmen yazarların kitaplarında mutlaka eğitici bir yön olduğu izlenimim bu kitapta da devam etti. Okumanızı tavsiye ederim.