Işıl ışık herkesin severek takip ettiği bir kanalda anlatıklarını kitap haline getirip yayınlamış bir yazar. Açıkçası kitaba büyük bir heves ile başladım.kanalından da bu tarz hikayelerle ünlü olduğunu da bilmiyordum.
Bana kalırsa izlemek sanırım daha zevkli çünkü Kitap üslûbu bana göre korkunç. Olayı anlatırken bir görmüş bir duymuş gibi aktarmış ve bu durum beni çileden çıkardı. Sanki cümleler devam etmiyor gibi. Çok üstün körü anlatımlar var.konuşarak ekran önünde sanırım daha başarılı. Milyonların izleyip bayıldığı şeyi kötülemek ne hadime. Hep "paranormal olaylar peşini bırakmadı,kötü olaylar başlayacaktı" gibi cümleler var. Asla hikayeleri hissedemedim. Bence kötüydü