Normalde klasik eserleri sevmem ve okumuş olmak için okurum ama bu roman klasik eserlere bakış açımı değiştirdi. Kitap diğer klasiklerle karşılaştırınca gayet sürükleyiciydi. Sonunun asla böyle olucağını tahmin etmezdim. Ve karakterler genel olarak sinir bozucuydu, tabi bu benim fikrim.