Konu o kadar sıra dışı ki, eğer biri kitabın konusunu sorsaydı susmaktan başka bir şey yapamazdım. Hayatımda okuduğum en kusursuz kitaptı. Herkes sonunu asla tahmin edemedim falan demiş ama ben olaylar olmadan 5 sayfa önce olucakları anlayabiliyordum. Kesinlikle okumalısınız. En sevdiğim kitapların arasında olucak.