·198 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Eylül 2021 18:05 Sanıyorum bu kitapla beraber ikinci kez Jack London okumuş oluyorum. Ve öncelikle söylemeliyim ki kitap konusu itibariyle çok kasvetli bir atmosferde geçiyor. Bu sebeple okurken, yer yer sıkılabilirsiniz.
Kitap yazarımızın,Londra'nın Doğu Yakasındaki Uçurum İnsanlarının nasıl koşullar altında yaşamaya çalıştıklarını öğrenmek, anlamak için tıpkı onlardan biriymiş gibi, aralarında yaşamaya karar vermesiyle başlıyor. Uçurum İnsanları, toplumun en alt tabakasında yaşam savaşı veren, düşük ücretlerle çalışmaya zorlanan, çoğunlukla yatacak yer bulamayan, açlık, sefalet, hastalık içersinde yaşamaya ve ölmeye mahkûm edilmiş insanlardır.
Bu insanların yaşadıkları hayat öylesine berbat ki, okurken dehşete düşmemek mümkün değil.
Sanırım kitabın en can alıcı noktası ise, okuduğumuz aynı yoksulluğun ve sefaletin hâlâ devam ediyor olması. Kitabı herkese tavsiye eder, keyifli okumalar dilerim.