Kitap çok güzel ve konusu insanı meraklandıran türde.Sadece bazen bazı olaylar çok karışık oluyor ve çıkılmaz bir hal alıyor.Bunu saymazsak kitap bilim kurgu kitapları arasında en sevdiğim 4. Seri olmaktadır ve okumayan ve bilim kurgu kitapları seven herkese öneririm