·368 syf.··Beğendi
···Okunma: 06 Eylül 2021 05:17 Serinin en güzel kitabıydı. Başlarda Kitty'nin her şeyden kendini sorumlu tutmasına ve kendine olan davranışlarına çok sinir oluyordum. Ama sonrasında kendini sorgulamak yerine olayları incelemesi ve kim olduğunu gerçekten bulup yapmak istediği şey uğruna çaba sarf ederek hayatını riske atması, çok büyük bir erdemdi ve bunların hepsine hak etti çünkü onun evi hiç bir zaman zannettiği yer değildi. Hep kaçtığı yerdi.