·352 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Şubat 2017 00:00 Resimlerle anlatım oldukça iyi düşünülmüş. Psikolojik sorunları olan bir karakterin dilinden olduğunu hissettiriyor kitap. Rusların ağdalı dilleri, felsefik göndermeleri bu kitapta da mevcut. Alışık olmayan ya da uygun bir kafada olmayanlar için sıkıcı bir okuma olabilir. Benim de enlerimin arasında olduğunu söyleyemem. Yine de kitaptaki akıl hastalığı mevzusu dışlanmışlık gibi olgular benim için okuma sebebi.