·196 syf.····Okunma: 05 Eylül 2021 12:12 Ortalama güzel bir ciltti. Ama ben ilk 3 cildi daha çok seviyorum. Animeye de başladım geçen gün güzel gidiyor. Detaylı bir şeyler yazmaya üşendim valla. Şu an karantinadayım elimde ki bütün ciltleri bitirmeyi planlıyorum.