Uzun zaman olmadı HALİT BOZTEPE ile tanışalı ama en başından beri hep aynı cümleyi kurdum ona ; 'Yazsana şöyle bir aşk kitabı, deli gibi okuyayım.' Oda her seferinde #mavipelikan kitabını öne sürdü. Bende 2 saat içinde kana kana içtiğim #mavipelikan kitap yorumuyla geldim.
İlk izlenimim 'Bu adam aşkı daha güzel yazıyor.' oldu. Yazarın kaleminin akıcılığına hiç bir lafım yok. Su gibi aktı gitti. Kitabın içeriğinden bahsedecek olursam ; kapağında da yazdığı gibi '70 gün 70 konu 70 hikaye' şeklinde hazırlanmış. Yazarımız çevresinden, okuyucularından topladığı konuların üstüne yazmış kitabını. Bana göre kitap konular üstüne değil,hisler üzerine yazılmış. 70 ayrı duygu ince ince işlenmiş. Her bir hikayenin detaylarını ayrı ayrı sevdim. Lakin 8,22,52,53,68 numaralı hikayeler beni çok etkiledi. Ay hele bir portakal hikayesi varki çok keyifli ve çok nahifti.Aşkı yaşayamıyorsak iyi ki yazanlar var diyelim...