Puan vermedi·152 syf.····Okunma: 07 Eylül 2021 23:22 Deneme olan bu kitapla resmen sohbet ettim. Samimi ve akıcı bir kalem. Okurken “evet, aynen öyle, hayır ya öyle olmayabilir, haklısın” diyerek okudum. Biraz da üzülerek… Bu kitap bana iyi geldi. Sohbet havasındaki kitapları çok seviyorum. Çünkü insanlarla sohbet etmek tehlikeli olabiliyor, kelimeleri size karşı acımasızca kullanabiliyorlar. Ama kitaplar öyle değil. Onlar hep ruhunuza ince ince, kırmadan dokunuyor. Bu kitap da öyleydi.
Tek bir sorun vardı kitapta; dilbilgisinden kaynaklı anlatım bozuklukları. Ama öyle çok rahatsız edici değildi. Kitabı rahatlıkla ve keyifle okudum. Kesinlikle size de tavsiye ederim. Şimdiden keyifli okumalar dilerim…