Puan vermedi·232 syf.··Beğendi
· Yazarın okuduğum ilk kitabı..çok değişik bir tarzı var. Başında konuşma şekli önce bana "ne oluyor?"dedirtti sonra da güldürdü.. ama sonunda hüzne geçiş yapıp, devam edecekmiş hissiyle sona erdi.
Dağhan ile Bahar'ın, sonra da kızları Yeşil'in ( nam-ı diğer Ayaz'ın Çiçeği) öyküsü..