Tek kelimeyle mükemmeldi. Seri boyunca çokça gördüğümüz Cassian ve Nesta'nın bir kitabıydı. Ama diğer karakterlerimizi de çokça gördük ve okuduk diyebilirim. Kitap bu kadar beklememe değdi mi? Evet değdi diyebilirim. Öncelikle Nesta gerçekten sevmediğim bir karakterdi. Yaptığı her şeyi asla savunmam hele hele Cassian'a çektirdiği o acı asla affetmem ama bazı şeyleri neden yaptığını, onun psikolojisini ve beler yaşadığını okuyunca artık eskisi kadar katı değilim. Hele hele kitabın son yerlerinde daha da sevdim. Zaten Cassian için ne diyebilirim bilmiyorum. Bir adam bu kadar mükemmel nasıl olur?
Çok sevdiğim bir karakter. Hem enerjisini hem karakterini çok seviyorum. Kitap kesinlikle durağan bir kitap değildi ama önceki kitaplar kadar hareketlide değildi ortanın biraz üstünde. Yani böyle olması mantıklıydı çünkü zaten savaştan yeni çıkmışlardı. Bunun dışında Rhysand ve Feyre cidden kalbimi bıraktım. İkiside çok mükemmel karakterler. Seriyi net okuyun. Okul nedeniyle okumam uzadı. Normalde iki günde bitecek kitap altı günde bitti.Umarım diğer kitap hızlı gelir. Herkese iyi okumalar.