Kitabı genel anlamda beğendim. Günümüzdeki adamın dilinden anlatımı çok uzun ve tekrarlı olduğu için o bölümler biraz sıkıcıydı. Bu kadar tekrara düşmese daha iyi olurdu. Üftade hazretlerinin ve Mahmud Efendi hazretlerinin dönemi akıcı güzel bir şekilde anlatılmış.