Puan vermedi·56 syf.····Okunma: 13 Eylül 2021 02:00 Daha önce de Stefan Zweig’ın birkaç kitabını okudum ama beni en çok etkileyen kitabı bu oldu yazarın. Kitap daha çok değerlere önem veriyordu: Hakkaniyet, adalet, dürüstlük, erdemlilik vb. gibi. Günümüzde değerlerimizi hatırlamak ve anlamlandırmak için okunabilecek nitelikte sürükleyici ve aynı zamanda keyifli bir kitap. Hayatın anlamını sorgulamak adına ruha iyi gelen bir yanı da var. Okuyacak olanlara keyifli okumalar dilerim. Kitapla kalın.