·400 syf.··Beğendi
···Okunma: 13 Eylül 2021 20:11 Mario Mazzanti’nin okuduğum üçüncü kitabı ve diğer kitaplarını okumaya devam edeceğim. Kitap bir rehabilitasyon merkezinde başlıyor ve Como gölünde son bulana kadar heyecan hız kesmiyor. Bazı karakterlerin yüzeysel işlendiğini düşünsem de güzel bir okumaydı.