Puan vermedi·240 syf.··
Beğendi
·
2021 56. kitabı
·
6 günde okudu
·
Okunma: 14 Eylül 2021 00:52
Ankara...Baba memleketim...Hayatım boyunca ya üç ya dört kez gitmişliğim var,onlar da bahara yaza gelmiş...O dillere destan soğuğunu ,ayazını hep anlatırlar,dinlerim bu sefer de Sibel Türker'in kaleminden dinledim... Anlatıcımız Kutlu 16 yaşında ,onun annesiz 3 kuşak erkekle (alt katta dedesi,evde babası ve abisi) birlikte yaşantısı, annesizliğine ,derdinin dinlenilmeyişine ,biraz da kendi suskunluğuna rağmen içindeki masumiyetin, saflığın bozulmayışına şahit oluyorsunuz kitapta... Başta dedim ya Ankara, bana hep soğuk,hep kasvetli gelmiştir bir parça, kendimi hiçbir zaman ait hissedememişim,işte o kasveti,yalnızlığı ,içine kapanışlığı içinize çeke çeke okuyorsunuz...Kalmakla gitmek arasındaki o ezeli rakabetin sorgulandığı,yazarın güzel ,edebi diliyle yazmış olduğu Burada Kalmak ,sizi de içinize çıkacağınız bir yolculuğa götürecek Kitapla kalın sevgili dostlar
Burada KalmakSibel K. Türker · Can Yayınları · 201870 okunma
·
169 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.