Bir kadın'ın gözlerinin derinliğinde, yaşam mücadelesini, acıyı ve dürüstlüğü görürsen o kadına sımsıkı sarıl ve bırakma... •@dogansaitoglu
Düşünce
·1 alıntı·
314 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.