·280 syf.····Okunma: 15 Eylül 2021 23:18 Meğer ne kadar çok narsist varmış etrafımızda. Kimini kibirli olarak kimini kendini beğenmiş olarak tarif ediyoruz ama aslında hepsi birer narsist.
Sonuna kadar haklı olduğunuz bir konuda ne yapıp ne edip kendini haklı çıkarıyor hatta özür dileyen taraf siz oluyorsunuz farkettiniz mi? Herkesin hayatında mutlaka böyle birileri vardır.
Bağımlılık köleliktir, bağlılık ortalık.
Hayatımızdaki narsistlerden bir an önce kurtulmak dileğiyle...