·56 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Eylül 2021 23:28 "Eylemsizlik de bir eylemdir."
Zweig'ın eserlerinde çok fazla kusur bulabiliyorum ama çok yönlülüğünü takdir ediyorum. Bu sefer de mitolojik bir peygamber hikayesini okudum. Öyküdeki Virata karakterinin somut hayata dair bakışını ortaokulda aldığımız tarih derslerindeki bilgelerin yaşamlarından beri saçma bulsam da keyifle okudum. Öğreti beni etkiledi mi? Hayır. Ancak Virata'nın hayatı oldukça etkiledi.