·324 syf.····Okunma: 17 Eylül 2021 00:13 Kitabı okudukça çocukluğumun da benzer şekilde korku,heyecan,merak,bilme isteği ve maceralarda geçtiğini hissettim. Büyümek gerçekten kötüymüş. Ama kaybetmemek önemli değil mi çocukluğunuzu? Sizde vakti geldikçe ortaya çıkarabilirsiniz bu kitabı okudukça.