Puan vermedi·256 syf.····Okunma: 18 Eylül 2021 00:37 Kitabın dili biraz anlaşılması zor ve aynı cümleler sürekli bi tekrar halinde olduğu için okumakta zorlandım ama okudukça kendimi çevremdeki ve belki de hiç tanımadığım insanların neler hissedebildiğini anladım, kitap gerçekleri yüzüne vuran bi kitaptı, bir çocuğun en ufak bi düşüncesizce davranışta bile neler hissedebildiğini anladım, bu kitabı erken okumak bana çok şey kazandırdı, çocuklara karşı en ufak bir şey söylerken defalarca düşünerek söylüyorum artık. “İlerde bu söylediğim bu çocuğa olumsuz etki yapar mı?” Diye düşünerek konuşuyorum çocuklarla. Kesinlikle zaman kaybı bi kitap değil okumayan herkese içtenlikle tavsiye edebileceğim bir kitap.