·391 syf.··Beğendi
···Okunma: 18 Eylül 2021 20:12 Daha önce iki kez yarısında bıraktığım kitaba üçüncü kez döndüm. İçimdeki duygusal boşlukla bu kitapla bütünleştim. Daha önce belki bu aşk bitmesin istemiştim. Belki bende sürüp gitsin. Ama şimdi biliyorum; Nuran mücadele etmeyen bir kadın Mümtaz ise mücadelesini içinde yaşayan bir adam.. kim kitaptan neyi almak isterse onu alır. Kimisi ülke sorunlarına, bireysel sıkıntılara eğilmiştir fakat benim gönlüm bu aşka yoğunlaştı.
Okudukça içim Mümtaz ile beraber yandı açıkçası. Fakat Nuran alelade bir kadın bunun farkındaydım. Onu Mümtaz’ın gözünde büyüten Mahur Beste idi. Hayatta da bazı insanlara sırf bir cümle bir hareket için tutunmaz mıyız zaten... aslında aleledir aslında öylesinedir ama kalbinde büyütürsün onu. Mümtaz da bu hataya düştü. Vazgeçmek istemeyeni vazgeçiremezsin. Sevgi gerçekse bırakılmaz.
“Eninde sonunda bizi harap edecekler.”
“Sen benden vazgeçmezsen her şeyin çaresi bulunur.”