·96 syf.····Okunma: 19 Eylül 2021 14:12 Bu yazarla tanıştığıma pek memnun olmadım. Tamam naturalizmin vermiş olduğu, bir "hayatın akışı" anlatılmış evet ama tasvirler betimlemeler bana göre çok yetersizdi. Bir anne ve oğlun arasında geçen bir olayı anlatıyor demeye bile gerek göremiyorum. Bu yazarın Canavar kitabini da merak ediyordum ama yorumlara göre aynı görüşüme sahip. O yüzden fikrimce okunmasada çok bir şey kaybedilmeyecek bir kitap.